Vi havde en stille og rolig formiddag, hvor jeg ved en computer forsøgte at ordne en række praktiske ting, som enten var besværlige eller blev ved med at drille. Fx havde jeg gentagne gange forsøgt at købe en flybillet fra Bangkok til Phnom Penhm på lørdag, som jeg enten ikke kunne betale for eller som gik i fejl. Derfor blev jeg senere nødt til at gå hen til det første det bedste rejsebureau og købe billetten igennem dem. Dette skete samtidig med, at vi skulle flytte værelse og blev nødt til at have vores ting opmagasineret et par timer, så jeg var mildest talt ikke i særlig godt humør indtil efter middag, men Søren tog det heldigvis pænt.
Herefter brugte vi en del tid på at gå rundt i den nærliggende Central Park, der er et moderne byggeri og byrum skabt af arkitekter og kunstnere, og som kendetegnes ved brugen af en masse grønt på bygningens ydre. Vi gik herefter videre til hipsterbydelen, Newtown, hvor jeg efterhånden føler mig lidt kendt; altså stedkendt. Vi fik lidt frokost og slentrede ellers bare rundt. På trods af vores shopping-agtige adfærd og humør var vi stort set ikke inde i nogen butikker, hvilket for mit vedkommende skyldes, at jeg simpelthen ikke burde bruge flere penge i Australien for denne gang.
Om aftenen mødtes vi med Michelle til middag. Hun er den første australske pige, jeg har kendt, tror jeg, og vi mødte hende i Santa Barbara, Californien, i sommeren 2011 på vores roadtrip, hvor hun fik et lift af os den ene dag og var med et smut forbi Solvang til en dansk frokost. Jeg har forsøgt at mødes med hende de andre gange, jeg har været i Sydney, men det har ikke flasket sig. Men det var nu også sjovere, at det lykkedes at mødes, når Søren også var her. Så får vi at se, hvor og hvornår næste møde bliver. Hun har aldrig været i Europa, så et eller andet sted dér virker sandsynligt.